Sağlıklı Beslenme & Diyet

Diyet Yaparken Plaj Çantanızda Neler Olmalı?

25 Temmuz 2017

‘Tatildeyim, diyet yapamıyorum’ bahanelerine son. İster şezlongda güneşlenirken, ister plaj aktivitelerinde bulunurken, ister denizin tadını çıkarırken, ara öğünlerinizi yanınızda taşıyabilirsiniz. Diyet yapmıyorsanız bile sabahtan akşam saatlerine kadar gününüzü geçirdiğiniz plajlarda ara öğün yapmalısınız. Yapacağınız şey ise çok basit; plaj çantanıza atacağınız 2-3 parça fit atıştırmalık 🙂 İşte sizin için önerebileceğim popüler atıştırmalıklara göz atalım.

Yanınızda taze yaz meyvelerinden bulundurmak güzel bir ara öğün alternatifi olacaktır. Hem taşıması kolay hem de içeriğindeki lif sayesinde kan şekerinizi hızlı yükseltmez. 1 orta boy elma, şeftali ya da armudu plaj çantanızda taşıyabilirsiniz.

Birbirinden güzel ve lezzetli tahıllı barları ara öğün olarak tüketmek hem sağlıklı hem de tok tutucu. Yanınıza soğuk sütlü kahve ile plajdaki ara öğününüz için mükemmel bir ikili yaratabilirsiniz.

Tam tahıllı grissiniler de hem tokluk hem formunuz için iyi bir alternatif olacaktır. Deniz ya da havuz kenarında çok acıkmaktan şikayetçiyseniz bu grissinileri çantanızdan ayırmayın. Yanında 1 bardak soğuk ayran tüketebilirsiniz.

Kendinize kuru meyve ve kuruyemiş ikililerinden oluşan ideal ara öğünler hazırlayabilirsiniz. Taşıması hem kolay ve hem de hızlı atıştırmalık olarak güzel bir alternatif olacaktır.

Tamamen doğal hazırlanan ve kurutulan meyve cipsleri de plajda atıştırarak oyalanmak isteyenler için harika ara öğün alternatiflerinden biri. Şezlongunuzda güneşlenirken hem ara öğün yapmış olacaksınız hem de keyfiniz yerine gelecek.

Soğuk ve buz gibi bitki çayları ve smoothieler de plajda serinlemenize yardımcı olacak kurtarıcı içeceklerden olacaktır.

Haftaya görüşmek üzere sağlıklı ve fit kalın.

Dyt. Simay Ejderoğlu

Bu yazılar da ilginizi çekebilir

Yorum Bulunamadı

Cevap Yaz