Tüm Yazıları

Gülşah İslamoğlu

Gülşah İslamoğlu | Münferit Tatile Giderse | Hani İstanbul ile İmtihanım Bitmişti?!
Münferit Tatile Giderse

Hani İstanbul ile İmtihanım Bitmişti?!

2018 Sonbahar SenVeBen dergisinde yazmaya başlamadan önce bir dönem “Abe sokarım bu aşkın ızdırabına” diye bir çıkış yaparak turizmi bırakıp İstanbul’a gelmiştim. 4 ay dayanabilmiş, g*tüme baka baka geri dönmüştüm. Ama Allah var kitap yazmak için son derece uygun bir yer. O dönem yazmış…

14 Kasım 2019
Gülşah İslamoğlu | Münferit Tatile Giderse | Beni Bana Şikayet Ediyorlar
Münferit Tatile Giderse

Beni Bana Şikayet Ediyorlar

Ben mi dedim, beni otel odasında yatırın diye?! Sezonun birinde yine, amele ben, lojmanda kalıyorum. Bir gün dediler ki; “Lojmanın çatısı su akıtıyor. İçerisi de rutubet olmuş. Bakım yapılacak birkaç gün otel odasına geçiyorsunuz.” Zaten bizler çok şükür henüz bu lojmanların akıtmayanını, rutubet olmayanını…

17 Ekim 2019
Gülşah İslamoğlu | Münferit Tatile Giderse | Değil Misafir, Bana Muhabbet Kuşu Emanet Edilmez
Münferit Tatile Giderse

Değil Misafir, Bana Muhabbet Kuşu Emanet Edilmez

Bizim bu otelcilik sektöründe sevdiğim mevzulardan biri de yakın çevrenin sana güvenerek çalıştığın otele misafir göndermesi. “Bak sen ordasın diye oraya gönderiyoruz.” “Lütfen güzel oda ver.” “Özel ilgi olsun.” “Sen halledersin.” Bende zaten herkese “Tamam abi, hallederiz abi” dediğimden insanlar gönül rahatlığı ile çevresini…

3 Ekim 2019
Yazı: Konu Prezervatife Nasıl Geldi? | Yazan: Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

Konu Prezervatife Nasıl Geldi?

Şimdi başlığa bakıp da seks muhabbeti yapacağımı sanmayın 😏 Ama gerçekten de her seferinde konu prezervatife nasıl geliyor? Anlamıyorum. Neyin peşindesin Google? Abi bu İnternet’te herhangi bir şeyi aramaktan artık nefret ediyorum. İnternet reklamlarının da Allah belasını versin. Ne zaman Google’ın başına geçip arama…

19 Eylül 2019
Yazı: İt Ürür, Kervan Yürür | Yazan: Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

İt Ürür, Kervan Yürür

Sene 2015 mi, 2016 mıydı hatırlamıyorum, kanser hastalığından vefat edecek turizmci bir abim, bana o zamanlar demişti ki; “Gülşah, ileride çevrendeki insanlara dikkat et. Hayalini kurduğun kitabın çıkarsa ve işler istediğin gibi giderse o yüzüne gülen insanlar arkandan seni taşlayacaklar.” “Ne taşlaması abi? Kendi…

5 Eylül 2019
Yazı: Hangimiz Gerçekten "Yazar"ız? | Yazan: Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

Hangimiz Gerçekten “Yazar”ız?

Kaç kişi editör desteği olmadan yazabiliyor? Gerçekten merakımdan soruyorum. Memlekette 100 yazar varsa bunun %70’i bence editör desteği almadan doğru yazamıyor. Doğruyu söylemek gerekirse de zaten artık günümüzde elinizi sallasanız yazara çarpıyor. Ülkede her 5 kişiden biri “Ben yazar’ım” diyor. Ama sorsan çoğu ne…

22 Ağustos 2019
Yazı: Yanımda Olan Herkese Teşekkürler | İkinci Bebeğim Yolda | Yazan: Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

İkinci Bebeğim Yolda

“Hoop hayırdır, ne bebeği?” demeyin. Sakin olun. Her şey kontrolüm altında 😁 Bebekten Kastım “Kitap” Biliyorsunuz birincisi ilk göz ağrım “Münferit Tatile Giderse” idi. Yolda ve eylül ayında çıkacak olan ise “Ortaya Karışık Mevzular”. Bu haftaki yazım aslında teşekkür nitelikli olacak. Yeni kitabım için…

8 Ağustos 2019
Yazı: İşte Geldim Buradayım | Yazan: Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

İşte Geldim Buradayım

Takip Etmiyorlar Ama Her Yaptığım B*ktan Haberleri Var Selam Ahali! Sanırım mayıs ayından beri görüşemiyoruz. Öncelikle bu süreçte dergide yazımın çıkmadığını görüp “Bu hafta da mı yazmadın?” diye bana sinirlenip Instagram’da DM üzerinden beni taciz eden tayfaya teşekkür ederim. Nasıl yazayım oğlum? Turizmci kadınım…

25 Temmuz 2019
Yazı: Yine mi WhatsApp? | Yazan: Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

Yine mi WhatsApp?

Selam millet. Dergiye düzenli olarak yazı gönderememeye başladım. Farkındayım. Malum turizm sektöründe olunca biz öğle yemeğimizi yeme fırsatı bulunca şükrediyoruz. O yüzden yazı yazamazsam kulağımı çınlatmayın. Şimdi malum biliyorsunuz, bizim derginin editörü 3 ay önce miydi, bir cinnet geçirdi abi, derginin yazarlarından oluşan WhatsApp…

21 Mayıs 2019
Gülşah İslamoğlu | Münferit Tatile Giderse | Yine Yeniden Bodrum ve Opr. Müdürüm
Münferit Tatile Giderse

Yine Yeniden Bodrum ve Opr. Müdürüm

Oğlum, o değil de ben bacağı boşuna kırmışım. Turizmden kurtulmak istedim. İşten istifa etsem olmazdı. Bizim müdüre ayıp olurdu. Dedim ayıp etmeden nasıl kurtulabilirim. Aklıma bacağımı kırmak geldi ve gittim. Sonra abi ne oldu? Allah’ın sopası yok işte. Yine döndüm dolaştım. Başka otelde aynı…

25 Nisan 2019
Gülşah İslamoğlu | Münferit Tatile Giderse | Aşk Sözlerini Ergen Hatunlara Sorun
Münferit Tatile Giderse

Aşk Sözlerini Ergen Hatunlara Sorun

Mevzuya girmeden önce bir şey belirtmek istiyorum. Şu hayatta vermiş olduğum en doğru karar evlenmeyip çocuk yapmamak olmuş. Bunu da son bir haftadır çok daha iyi anladım. Şimdi ben Adana’ya geldim. Abimin çocukları ve ablamın çocuğu olmak üzere toplamda 3 velet her hafta sonu…

26 Mart 2019
Truva Savaşı | Truva Atı | | İllüstrasyon | Çizim | Art
Komos

Troia (Truva) Savaşı

Konuya girmeden önce izninizle buradan editörüme ufacık bir lafım var. Bir daha bana “Gülşah şu konuyu yaz dersen yeminle saçını başını yolarım.” 😁 Sen beni çok iyi anladın. Troia (Truva) Savaşı’nın Sebebi Abi Paris adında bir lavuğun Helena adında bir hatunu kaçırmasıyla savaş mı…

21 Mart 2019
Gülşah İslamoğlu | Sosyal Medya Abazaları
Münferit Tatile Giderse

Sosyal Medya Abazanları

Sosyal Medya Değil, Bizi Sosyal Medyayı Kullananlar Yoruyor. Bir nevi işlerini sosyal medya üzerinden yapan biri de benim aslında. Geçen gün bir şey fark ettim. Sosyal medyada takılmayı, paylaşım yapmayı seviyorum. Ama beni artık bir şeyler yoruyor. “Ne bu, ne bu?” diye düşünürken buldum…

12 Mart 2019
Yunan Mitolojisi | Artemis
Komos

Yukarda Gene Neler Oluyor?

Akteon’un Geyik Oluşu Bir tanrı kendi güzelliğini kıskanır mı ya? Hadi kendini o kadar beğeniyorsun, eyvallah tamam olabilir, iyi de arkadaş bu sebepten dolayı başka bir gencin felaketine sebep olunur mu ya? Bir yaz akşamı abi arka fonda gitarda Akdeniz Akşamları şarkısı çalarken ormanların…

7 Mart 2019
Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

Hiçbir İşim Normal Değil

Öncelikle buradan bir selam göndermek istiyorum. Dergimizin kurucusu, benim tabirimle “editörümün” annesi, teyzesi, yengesi beni okuyorlarmış. Yazılarımı kaçırmıyorlarmış. Eyvallah cansınız 😁 O zaman alın kahvenizi de gelin bir şey anlatacağım. Hani bir laf var ya; “Deveye sormuşlar, neden boynun eğri?” Deve de cevap vermiş;…

26 Şubat 2019
Yunan Mitolojisi | Zeus | Tanrıların Gazabı | Ganymedes, İksion, Arakne, Tresias ve Niobe Mitleri
Komos

Tanrıların Gazabı

* Öncelikle buradan editörüme sevgiler. Bıktım bu kadından. Mitoloji yazım haftaya aslında, ya da ben öyle biliyorum. Çat bir mesaj; “Yarın yazın yayınlanacak, neden yazmadın? Yazıyı göndermek için 1 saatin var.” Ulan benim laptop zaten 15 dakikada açılıyor. Eee daha mitoloji okumam lazım, sonra…

21 Şubat 2019
Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

Hoş Geldiniz

Pişşt Bi’ Mevzu Var, Gel Hele Nerden başlayayım mevzuya? Abi hep söylüyorum. Bizim derginin WhatsApp grubuna takmış vaziyetteyim. Dergiye yeni katılan yazar oldu mu bu gruba da dâhil ediliyor. Grup oldu 70 kişi 🤦🏻‍♀️ Nezaket icabı da yeni gelene “hoş geldiniz, 5 gittiniz” muhabbeti…

12 Şubat 2019
Yunan Mitolojisi | Tanrılar | Ares & Afrodit & Hephaistos
Komos

Efsane Aşklar

Hani bir şarkı var ya “Ben imkânsız aşklar için yaratılmışım” diye, işte bu şarkı yemin ediyorum kesin Yunan Tanrıları için yazılmış ama kimsenin haberi yok. Ben de insanoğlunu eğlenceli, marjinal sanırdım. Ulan yukarısı aşağısından daha eğlenceliymiş. İnsan mitoloji okuyunca anlıyor. Tanrılar, Tanrı değil mübarek…

7 Şubat 2019
Ortaya Karışık Mevzular | Gülşah İslamoğlu
Münferit Tatile Giderse

Ortaya Karışık Mevzularda Bugün

Ortaya Karışık Mevzular başlığını arada bir kullanacağım. Kısmetse 2019 yılının sonlarına doğru çıkartmayı planladığım kitabımın adına kulağınız alışsın istiyorum yavaş yavaş. Şimdi ben konuya yine bizim editörle başlamak istiyorum. Abi hatun beni tedirgin ediyor ya. Bizim malum derginin yazarlarından oluşan bir WhatsApp grubumuz var.…

29 Ocak 2019
Yunan Mitolojisi | Pandora, Hephaistos, Athena ve Hestia Mitleri
Komos

Pandora, Hephaistos, Athena ve Hestia Mitleri

Kimin Eli Kimin Cebinde? Bu başlığı bulmam çok zor olmadı. Abi bu mitoloji ne ayak ya? Yemin ediyorum beynim yandı, beynime kan gitmiyor artık. Dedim ya mizah dışında pek fazla bir şey okuyamıyorum. Ama yazmak içinde bu lanet Yunan Mitolojisi’ni okumak zorundayım. Çünkü zerre…

24 Ocak 2019
Gülşah İslamoğlu | Hamama Giren Terler
Münferit Tatile Giderse

Hamama Giren Terler

İtina ile 65 Kişilik Info Grubu Otelin Saunasına Sokulur. Abi, ben her zaman söylüyorum. Beni masamdan kaldırmayın. Ben masada iyiyim 🙃 Her sezon otelde müdürlerimle bir pazarlığa otururum. Yok, işte “Müdür ne olur, info grubu gezdirmeyim.” Yok, efendim işte “Müdür ne olur, benim kıyafetlerime…

15 Ocak 2019
Aşk Tanrısı Eros
Komos

Eros’un Oku

Ve Beklenen Sonuç; “İhale Bana Kaldı” Bizim derginin editörüne elini ver abi, kolunu kaptırırsın. Yani en azından bende öyle oluyor. Kendisi Allah var, bir konu hakkında elinden bir şey geliyorsa bize yardımcı olur. Bu sebepten dolayı destek amaçlı geçenlerde Tanrı’nın Saati köşemizde Yunan Mitolojisi…

10 Ocak 2019